Nemi:) Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hei alle sammen! Jeg finner ikke el med cb sine tester og har lange og uregelmessige sykluser så deter vanskelig å telle dager før neste tr. Hva slags symåtomer merker dere på el bortsett fra el-slim for det har jeg heller ikke merket denne mnd. Har bare hatt veldig smerter nedover lårene som jeg pleier å få før tr og lurer på om andre også har symptomer som dette. Litt redd for at jeg har hoppet over el, for med en syklus på 40 dager + er det leeenge å vente!! Takker for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå