Gå til innhold

Treg mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff-er plaget med knallhard mage om dagen, og det ser ikke ut til å ville bedre seg. Drikker biola og ca 2 l vann om dagen. Spiser grovt brød, grove knekkebrød og bruker grov pasta når vi har sånt. Så da vet jeg ikke helt hva mer jeg kan gjøre... Noen som har noen råd?? Orker forresten ikke tanken på svisker engang-så de kan dere få ha for dere selv ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv med en spiseskje knuste linfø i biolaen. Men da er det ekstra viktig at du fortsetter å drikke så mye vann som du gjør:)

Lykke til.

Skrevet

Var akkurat det jeg skulle til og foreslå:).Jeg sliter veldig med treg mage selv, og har knuste linfrø i sviske biola youghurten.Spiser endel gulerøtter/pærer/epler gjennom dagen, og særlig på kvelden, og da går det stort sett greit dagen etter.Jeg har bitt i det sure eplet og har sett meg nødt til å innta endel svisker i løpet av dagen.I tilegg kan du f.eks prøve dufalac (el hva det heter) på apoteket.Det drakk jeg rett fra flasken sist jeg var gravid.Smaker litt kvalmt, men hjelper til å smøre tarmene.Det er helt ufarlig for gravide, og mange leger anbefaler det.Du kan jo høre på apoteket.Hvit flaske m grønn skrift var ihvertfall det før;).Lykke til.

Skrevet

Ok, linfrø it is!! Skrevet på handlelista allerede! Og hjelper ikke det så får jeg prøve meg på denne dufalac-en.

Takk for kjappe svar jenter :)

Skrevet

Prøv Psylliumfrø, kjøpt på helsekost.( Også kalt Husk fiber.) Magen har vært super hver eneste dag siden jeg begynte med det. Blander en spiseskje eller to i et glass appelsinjuice hver morgen og hiver innpå. Ikke vanedannende, bra for sensible mager og helt trygt for gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...