Gå til innhold

Hjelp til opp pussing

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver å pusser opp gang nå.

Tror vi ender opp med laminat gulv.

Men er det da penest med de som ligner på fliser/skifer eller tregulv?

hvilke farger event på de alternativene ville dere valgt,og farge på veggen til dem?

Er ikke noe dagslys de(bare litt gjennom et vindu på døra.)og er panel som skal males

Jeg er så dårlig på sånne ting,greier ikke se hva som blir finest;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har laminat-tregulv i stuen, og er et h***** å vaske og holde rent. Det blir skjolder nesten uansett, dog bedre en ukes tid etter de er vasket.

Men har laminat-fliser i gangen og de er mye finere etter vask- ser ikke skjoldene.

En veninne har grå fargete laminat fliser i gangen på gulvet, lyse grå vegger og litt mørkere på lister. Kanonstilig :)

Skrevet

Vi ha laminat tregulv i stua - og syns ikke dem er vanskelige å vaske i det hele tatt. Blir ikke skoldete.. Men hvs det er en gang du skal pusse opp, ville jeg selv valgt sånne som ser ut som fliser.. Syns det er kjempe fint...

Skrevet

Jeg ville ikke valgt laminat tregulv i gangen. Som innlegget foran skriver, det er et h.... å få reint og fritt for flekker. Og i gangen er det jo flekker det kommer til å bli. Jeg ville valgt enten ordentlige flis hvis dere kan ha det eller laminat-fliser. Det må være noe som er lett å rengjøre.

Vi har også en gang med lys bare gjennom vindu ved døra. Vi har mellomgråe fliser på gulvet og panel malt i lys antikk. Ble veldig bra. Men belysning er alfa omega, så tenk på det også!

Skrevet

Jeg har en hvit gang med laminat flis på gulvet og panel på veggen.

Ikke noe dagslys her heller... Men har bilde om du vil se=)

Skrevet

dytt

Skrevet

opp igjen

Skrevet

Synes ingen av de var kjempefine, men synes det er litt vanskelig å si ut i fra ett bilde. Kan jo hende de blir knallbra i gangen din. :)

Vi skal også pusse opp gangen og skal ha mørke laminatfliser, koksgrå/sort omtrent, nesten hvite vegger og grå lister på dører, grå trapp, og skyvedørsgarderobe med grå/frostet glass... Blir sort smijern skohylle og knagger.

Vi har nesten ikke lys igangen, men masse kriker og kroker. Skal bruke samme farge på veggene som vi har i stua...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...