vipsen*en av hver* Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hei.. jeg er no 7 dager over termin og humøret er dalende og jeg sliter veldig med bekkenet. Jeg får ikke komme på kontroll før på lørdag, men da skal de få sette meg i gang altså.. Kommer ikke til å gi meg med det.. Det er ikke de som skal føde.. Sist gang hadde jeg overtidskontroll dagen etter termin og denne gangen må jeg vente i 12 dager.. sist gang var pga stor unge, fikk og før termin sist. Hvorfor må jeg gå over denne gangen så lenge.. blir jo ikke mindre inni der.. Har mistet troen på at ho vil komme ut selv.. har hatt noe jeg tror er modningsrier. Men ellers ingen tegn.. Masse utflod men det er jo vanlig... Men blei helt i fra meg da jeg spurte de om jeg skulle ha med meg noe til kontrollen, nei ikke noe annet enn helsekortet ditt var svare.. Hallo, har de tenkt at jeg skal vente enda mer?? Da får de jaggu føde selv altså... Skjønner ikke hvorfor de har så forskjellige måter rundt om, noen tar hensyn til mor og, andre ikke så lenge babyen har det bra...
vipsen*en av hver* Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2008 og min sønn på 2 1/2 år er syk.. så det hjelper ikke på akkurat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå