Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Var til kontroll hos jordmor i dag. Hun sjekket urinprøven min og sa at jeg hadde blod i urinen. Jeg fortalte henne at det kan jo stemme, for da jeg var på toalettet i natt kom det blodslim på papiret da jeg tørket meg. Hun sa at det sannsynligvis er slimproppen som har gått. Fikk litt skrekken jeg da og sa at jeg ikke vil at baby`n skal komme så mye for tidlig. Er straks 33 fullgåtte. Er det noen andre som har fått samme beskjeden om at slimproppen har gått så tidlig som i uke 33? Og hvor lang tid har det da eventuelt gått før fødselen startet.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Dytter....................ingen som har vært borti det samme???
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Har en mistanke om at min slimpropp oxo er gått..er 34 uker nå. Tror ikke det er noe å bekymre seg for.Naboen min fortalte at hennes slimpropp gikk når hun var i uke 32 og hun gikk til uke 38 før babyen kom.
4skatter Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Hei, skremmende... min slimpropp gikk to dager før fødsel.... Fødte prematurt i uke 34. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Oj, såpass. Gikk alt bra? Hvor stor var baby`n?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 At slimproppen går betyr da absolutt ikke at det er fødsel på gang.... Hva er det med alt dette styret ang proppen!!??
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Nei det trenger det så absolutt ikke..........................eller det KAN bety at noe er på gang. Det kan slå begge veier. Helt utrolig at noen bare MÅ komme med innlegg som deg over. Man må da få stille de spørsmålene man lurer på. Hvis du ikke synes det er interessant med denne proppen, så la være å svare på slike spørsmål. Forferdelig irriterende med sånne som deg. Grunnen til at jeg spurte (jeg er HI) er at jeg sist fødte 3 uker før termin. Gutten vår fikk da en hjerneblødning under fødselen som resulterte i vannhode. Er derfor livredd for å føde for tidlig denne gangen også. Og jeg synes det er bedre å være føre var.................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå