Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hei, hvor mange faddere er vanlig? Vi tenkte 4 stk (men den ene er gift, så blir jo egentlig 5 stk) Er det mange?
HegeAE Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Ein kan ha 2-6 faddere på dåpsbarnet. Foreldre kan ikkje stå som faddere på sine eigne barn. Men, det må vere min 2 faddere til stades under sjølve dåpshandlinga.
<3 lykkeliten <3 Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Vi har fire faddere. To fra hver side.
mossemamma Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Vi har 10 faddere, og jeg ringte å spurte menighetskontoret, og sa at vi hadde tenkt på menge, og da ble hun nervøs og spurte hvor mange, og da jeg sa ti, så pustet hun lettet ut, og sa at det var jo helt vanlig, så da ble det sånn. Eneste pinlige er at jeg har mast på min kjære om at de eneste han må si ifra til er sine 3 søstre. Den ene måtte jeg spørre 3 uker før, den andre ringte jeg og sjekket med en uke før, og hun hadde ikke hørt noe, og jeg har mast som en masekjærring på han, men nå 5 dager før dåpen, så vet fortsatt ikke den tredje!!! Jeg blir gal, også er det så kjipt, for når jeg får tak i dem så er det meg de blir irritert på. (den siste var ikke hjemme da jeg ringte forrige uke, og da lovet han igjen, surrehuet mitt <3 ..sukk ) ...Alle andre, også fra hans familie har jeg fpurt for flere mnd siden.. Får ikke sove pga innspurten nå, for sist vi skulle noe, så kom vi for sent i bryllup! Fordi han hadde så god tid, og skulle "bare dusje og kle på seg". .... og lete etter slipset og pusse skoa, og barbere seg, osv osv. Hehe, måtte bare få det ut! Sorry...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå