Gå til innhold

provoserende ja!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en mann med 2 fantastiske barn fra tidligere ekteskap.... og det er jo fint, men eks kona flyr her konstant og legger seg oppi alt vi gjør og ringer hele tiden... er det normalt? Fatter ikke hva hun gjør her, hun er ikke sammen barna heller nå hun er her, da sitter hun og prater med sin nye fantastiske mann i sverige! jeg har prøvd å si at jeg ikke godtar at hun kommer, hun har sine 14dager med de. og da legger ikke vi oss oppi det hun gjør... men min mann synes det er et problem å si ifra til henne.... fyfaen det varer ikke lenge før jeg eksploderer og drar laaaaaaaaaaaaaaaangt bort og finner noen med mer respekt for meg....

er det jeg som er gal, eller bør de gdta at jeg ikke trives sånn som det er i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 6.mnd på vei med vår første.....

Skrevet

eg forstår deg sinnsykt godt, hadde aldri godtatt d, han må velga. Hvis han velge å ikkje sei någe t hu så såre han jo deg og d e ikkje rettferdigt spør du meg. Gutter e litt pyssete der, men ka velge de når de har to valg?? de velge som regel d retta ^^ bare gi klar beskjed t han om at hvis han laver å sei d t hu så går d utover deg, og spør om d e d han vil...

Skrevet

godt å høre at jeg ikke er fullstendig sprø... føler meg sånn av og til... det skal ikke alltid være lett.... takk for oppmuntringen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...