Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Begynte og male trappen for tjaa... er vel ca 4 - 5 mnd siden.. Fortsatt ikke tatt de 2 siste strøkene...rett etter andre strøket fikk både jeg og mannen en ny jobb... Mannen en ny ekstra jobb og jeg en ny hovedarbeidsgiver.. Jeg i kommunen så derfor jobbet 2 steder for og få lønning.. Kommunen skal jo ha en innestående.. Har også kjøpt nytt gulv for 2 mns siden snart.. fortsatt ikke lagt.., for vi skal male ferdig trappen først... Må le av oss altså... Døgnet har ikke nok timer nei... =( Og jeg har såååå lyst på nytt gulv.. Må nesten få til en eller annen gang om 2 uker.. hehehe... ;o
~sjiraff~ Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Vi pussa opp kjelleren for 5 år siden og det mangler fortsatt noen lister..
lenej :o) Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 3 år siden, så malte jeg gangen. det er ennå ikke listet der... spurte min kjære om vi ikke kunne gjøre det - men da sa han at han giddet ikke, for vi skal bygge ut.. gnidde det hardt inn, at det kunne han sagt før jeg malte veggene som da skal rives... vi bygde også kleskap på rommet vårt, for 3 år siden. malte det innvendig, tok en hel vegg å lagde skap av. så er ET panel-bord i taket utfor skapet malt.. resten er umalt.. og listene er vekke der også.. for vi liksom skal pusse opp rommet... my ass...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 Ja.. hehehe... kjenner til den der... =) Vi manglet noen lister når vi flyttet inn... nå 4 år etter står det en kommode foran... *kremt*...
sveis Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Sånn er det her også!!! Skulle pusse opp tre soverom på rappen. Tenkte å bruke et par måneder på dette. Da det første var ferdig, så tok det over et halvår før vi kom igang med det andre. Det andre var ferdig for over et år siden, og vi har ennå ikke begynt på det tredje... Og sånn er det med stort sett alt vi skal foreta oss...
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Vel, jeg giftet meg og leverte kjolen på rens etter bryllupet. Hentet kjolen 3 år etter.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2008 Hahahaha.. den var bra Olga... =))
Sivalur Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Olga-Borghild, hehe... det må være den tregeste ja.
lenej :o) Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 aahhh.. treghet jah... eg leverte forresten aldri inn kjolen min til rens, så den hang skitten i skapet i 5 år, før jeg fikk den sydd om til dåpskjole. da ble det skitne bare klipt bort...
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Nevnte jeg at det var dødspinlig å hente den igjen?
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 Vi begynte å pusse opp vårt soverom i august i fjor. Det mangler fortsatt lister... Vi skulle liksom ha vært ferdig med alle soverom til sommeren... Ikke faen om det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå