2gutter:) Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Hei. Må bare skryte av gynekologen min, var på ul der i dag igjen, er ca 8 uker. Var når jeg var 6 uker å. fremdeles hjerteaktivitet. hadde en komplisert MA i sept, å han sa når jeg ble gravid igjen skulle jeg bare ringe:) Han spurte om jeg var redd enda å det er jeg absolutt så han sa at jeg kunne få ultralyd når jeg ville:) Så skal tilbake om 11 dager igjen:) Det hjelper veldig på!! Måtte bare skryte av han!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Så fantastisk!! Kan jeg spørre hva du mener med komplisert MA?
2gutter:) Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 jeg fikk det i syden å måtte ta utskraping der nede. så 8 uker etter MA måtte jeg ta ny utskraping pga at alt ikke var borte å jeg fikk store smerter og ble innlagt på sykehus. å syklus har vært litt tullete etter det. Så var myyye styr med den MA en.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Huff..Det er bra du får god oppfølging nå, det hjelper nok på:-)Er det greit vi flytter oss over på "bli gravid"?Hadde lyst å spørre deg om noe mer, men så kom jeg på at vi er her inne. Dumt hvis noen blir skremt.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Har laget et innlegg der med nicket ditt som overskrift:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå