Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 noen som kan tippe hva det kan være?ringte legekontoret idag da jeg tok 4 prøver forrige uke og svar skulle komme idag,jeg klødde sånn da jeg var hos lege derfor ville han ta prøver,så har legen min dratt på ferie og kommer ikke igjen før om 8 dager,hun helsesekretæren sa hun visste ikke hva de anmerkningene betydde men hun sa at jeg kunne sikkert vente til legen min kom hjem igjen,hallo,hvis det er noe galt er det vel en fordel å få sjekka det ut er det ikke?har igjen bare ei uke til termin,har hatt lavt blodtrykk og ingen komplikasjoner ellers,liten vektøkning og ikke vann i kroppen,noen som vil tippe eller har vært borti blodprøver på slutten som kan gjette hva det kan være?skal til lege om halvannen time...hm,ikke engstelig,bare lurer egentlig sålenge jeg føler meg frisk
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 dytter,håper noen kan komme med et svar...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 ingen vært borti blodprøver sånn på slutten?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 er vel lever- og galleprøver de sjekker da tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå