Gå til innhold

Babyutstyr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye må jeg regne med å bruke på innkjøp til en baby før den blir født? :-) vogn, seng, klær..osv..

Sett på mye fint på IKEA. Noen som har kjøpt seng/stellebord og div der? Fornøyd?

Kjekt og vite :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å du kan få masse for en billig penge hvis du vil det, mye å få kjøpt pent brukt. Eller så kan du sikkert bruke 100 000 også hvis du vil det.

Vi kjøpte det meste nytt da lillemor ble født. Vogna kostet 6000, bilstol ca 1500, seng fikk vi (stokke sleepi til 5000 kr - hadde aldri kjøpt så dyr seng selv), stellebord 1000, vognpose 1500.

Det som IKEA har av barnemøbler er helt greit. Du bruker jo ikke sprinkelseng mer enn toppen 2-3 år. Vet det er mange som er fornøyd med stellebordene deres. Vi kjøpe stellebord for å ha på badekaret på www.barnevognhuset.no.

Sengetøy kjøpte vi på Jysk og dyne/putetrekk fikk vi litt av samt at jeg kjøpte på kid eller princess. Trenger jo ikke stabler av sånt men nok til at man har bytte.

Klær kjøpte jeg ikke mye av. Vi fikk en hel del samt at de vokser få fort ut av de minste str.

Skrevet

Vi kjøpte sprinkelseng på IKEA og den har vært i bruk i ett og et halvt år nå. Har ingenting å utsette på den.

Skrevet

tusen takk dere to=)

Skrevet

jeg har kjøpt sprinkelseng, stellebord, stellunderlag, håndkler og badebalje til babyen på Ikea så vi har komt billig fra det! kjøpte brio 2006 modell barnevogn på finn.no for 2000 kr, åsså får vi låne bilsete av min bror! det dyreste vi har kjøpt er vel vogga som kosta 4500 men fikk sponsa 2000 kr til den av svigers da. Av mine foreldre får vi skinnpose og liggeskinn fra nøstebarn! vi har brukt under 10000 kr så det trenger ikke å bli så dyrt som en frykter:o)

Billige gulpekluter i flanell og gass får en på sparkjøp. Di har også vaskekluter i gass til baby der, og det er definitivt billigere enn prinsess og kid. har du ikke sparkjøp i nærheten kan en bestille på nettet (www.sparkjop.no). Sengklær er billig på jysk. Madrass og dyne kjøpte vi på babykos og betalte vel 500 kr for begge deler! så sånne ting trenger heller ikke være så dyrt:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...