Gå til innhold

purple pain i trondheim


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen hær som har tattovert seg på purple pain på heimdal? fornøyd?ikke fornøyd?vil gjærne høre =) greit å høre hva andre synes før man "lar noen stikke nåla i seg" =p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke tatovert meg der selv enda,men tror jeg skal det til sommeren...hørt MASSE bra om de...kjenner en del som har tatovert seg både der og på tattoo-world og alle sier at pp er det klare valget,både med tanke på pris og service...

så bare å "stikkes" innom... :)

Skrevet

Gubben tatoverte seg der for snart 2 år sia, og er kjempefornøyd..Har den vikingen med vikingeskip på overarm/skulder/brystkasse, skikkelig bra altså!! Fått mye skryt for den også, er skikkelig flink han som tatoverer der..

Skrevet

Purple Pain er den eneste plassen jeg anbefaler... Har tattovert meg der og kommer aldrig til å bruke noen andre. Oddis er en kunstner!

Skrevet

takk for svar=) da blir det nåkk til at jeg drar dit;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...