mummimamma å lillegutt Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 noen hær som har tattovert seg på purple pain på heimdal? fornøyd?ikke fornøyd?vil gjærne høre =) greit å høre hva andre synes før man "lar noen stikke nåla i seg" =p
Zikosu og William Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 har ikke tatovert meg der selv enda,men tror jeg skal det til sommeren...hørt MASSE bra om de...kjenner en del som har tatovert seg både der og på tattoo-world og alle sier at pp er det klare valget,både med tanke på pris og service... så bare å "stikkes" innom...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Gubben tatoverte seg der for snart 2 år sia, og er kjempefornøyd..Har den vikingen med vikingeskip på overarm/skulder/brystkasse, skikkelig bra altså!! Fått mye skryt for den også, er skikkelig flink han som tatoverer der..
Nina-pia me Ditto i magen Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Purple Pain er den eneste plassen jeg anbefaler... Har tattovert meg der og kommer aldrig til å bruke noen andre. Oddis er en kunstner!
mummimamma å lillegutt Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 takk for svar=) da blir det nåkk til at jeg drar dit;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå