Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Han kliner sånne ufyselige smørklatter med brødsmuler på kanten av smørboksen, og mener han bruker dem neste gang han lager seg ei skive. Det skjer selvfølgelig aldri. Så nå har jeg klint sånne klatter rundt HELE boksen, tett i tett. Måtte le da jeg smurte meg ei skive isted, synet som møtte meg var ufyselig. Så nå spørs et bare om han tar mitt ørlille hint...:-)))))) Noen som kan by på lignende historier?
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Hadde det da ikke vært bedre å lage en smørboks fullt av slike, bare til ham? Han sa jo han skulle bruke de, så da er det bare å spare de i en egen boks til ham.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Ekstremt godt forslag! Virker ikke det jeg har gjort til nå, er forslaget ditt neste skritt:-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Hehehe... min er fæl med å legge skoene sine midt i gangen, og jeg har gitt beskjed om det går an å sette de på skohyllen eller inntil veggen. Her en dag, stod de MIDT i gangen igjen, så jeg pelma de ut døra... Lå i regnet en hel kveld + natt. Klissvåte... Håper han har lært
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Go girls, go! Jeg bruker å kaste hans sure sokker og underbukser som slenger rundt i hele huset, på hans side av senga, aller helst på hodeputa. Goood natt, elskling..
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Jeg leste om ei på BIM som hang opp hans skitne boxere med bremsespor som han ALDRI la i skittentøyet, på stua før de ventet gjester. Det hjalp visst, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå