skalha1t etter3.pp Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 kunne enn spise krabbe å sånn??huskakje fra sist. spiste nettop crabsticks te lunsje..spiste oxo fenalår igår men de veit ej igrunnen atte ej ikkje skal spise,men klarte iikje å dy mej.spiste bære litt:)
Maracuya Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Crabsticks inneholder vel strengt tatt ikke krabbe, bare krabbeessens så jeg tror det må gå greit. Det en ikke skal spise er krabbeinnmat fra skallet (hvitt krabbekjøtt i klør og skallhus kan trygt spises) i følge http://matportalen.no/Emner/Gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå