Poteto Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 hvordan merket du det? har hatt spiral i 6 mnd nå. å på fredag fikke så sinnsykt vondt i puppene, begynnte å småblø litt igjen og.. sluttet å blø etter 3-4 mnd.. er dette normalt, å er det bare bivirkning? eller er det muligt eg er gravid??
Sivalur Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Har ikke blitt gravid med spiral, men har spiral. Har aldri merket noe til vondt i puppene, men har småblødd litt til tider selv om jeg egentlig sluttet å blø etter de første mnd. Så det med blødningen tror jeg er ganske så normalt. Hvis du er bekymret kan du vel ta en graviditetstest? 1 av 100 som bruker spiral blir gravide, og det skjer stadig vekk, så det er jo ikke helt umulig. Har hørt historier om babyer som blir født og kommer ut med spiralen i hånden...
Poteto Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 offdå.. jeg skal det viss eg kommer meg bort til butikken men vil ikke vite!!! hehe..
orkide75 Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 jeg ble gravid med kobberspiralen merket det kun ved at mensen ble forsinka... tok en test, den var positiv, så var det å få time til legen, legen tok ul når jeg var 5-6 uker på vei for å se om fosteret lå i livmoren eller utenfor, da det er vanlig å bli gravid utenfor livmoren med spiral sa han. Alt så flott ut, og legen tok ut spiralen, og jeg er 24 uker på vei i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå