Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Til et vennepar med barn som vi er meget gode venner med, hehe. Kjære Kari og Anne Jeg fyller 5 år 22. mars og inviterer dere på besøk til meg lørdag 29. mars. Besøket begynner klokken 12 og varer ca til klokken 15.00 Ta gjerne med mamma og pappa! Hehe (dere kommer ikke inn her uten dem, enda bra ingen av dere kan lese hva jeg skriver nå, hehehehehe;) Temaet er så klart så rosa og prinsesseaktig som det kan bli, så dere er herved advart (eller lokket, kommer helt an på hva slags preferanser dere har, eller hva Per?) Jeg legger ikke ved kart, for dere kan veien, så da sparer jeg det blekket. Telefonnummeret har dere også. Gi meg en lyd innen onsdag 26. mars om dere kommer eller ei. Jeg håper at ikke den stygge invitasjonen Ingrid skrev har skremt dere vekk. Jeg prøvde å advare henne, men hun bare fortsatte å skrive. Ondskapens yngel! Etc etc og eplet faller ikke langt… bla bla bla. Jaja,. Vi gleder oss til dere kommer (og det er ikke tull engang, det er invitert 19 unger og jeg får hjerteinfarkt med tanken, enda godt du Vivi har plenty erfaring, kan du førstehjelp også?) Kan for så vidt tilføye at dere er de eneste som har fått en såpass personlig invitasjon. Tror ikke barnehageungene hadde fått komme om jeg skrev slik til dem! Hihi Håper dere kan komme, vi gleder oss! Mange klemmer fra Ingrid (ja, det var hun som skrev denne invitasjonen altså, ikke skyld et eneste ord på meg, hennes snille og godhjertede mor!) PS! Husk for all del på fergetidene og fjellovergangene! Snakkes! Hehe:P Tror de vil le, men kan jo hende de blir snurt (tviler egentlig meget på det, vi har vært venner i et tiår nå, så de vet hva de går til;)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jammen, jeg har jo ikke sendt dem ut enda! Holder på å skrive dem nå. Er et stykke for deg og dine og kjøre hit da, men så lenge du husker fergetidene og fjellovergangene, så går det sikkert fint;)
Dronningen! Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 For ikke å glemme den rosa kjolen og tiaraen... (Ha en hyggelig bursdag)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Takk skal du ha=) Jenten min proklamerer høyt og tydelig HVER dag MANGE ganger for dagen, hvor mange dager det er igjen. Rosa kjole og tiara er et must, selv for guttene (og fedrene) som kommer=)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Takk=) Den blir forsåvidt sendt ut på lilla papir i en lilla konvolutt (rosafargen var SÅ stygg at rosagærningen min valgte lilla i stedet, det sier vel sitt?) med plenty med prinsesseklistremerker på=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå