Brunetta =) Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 I dag har sliproppen min begynt og gå. Det har kommet ut slim som er brunt. Altså det er jo gammelt blod. + Litt kvitt slim. Sist så skjedde det samme og da fødte jeg tre dager etter. Så nå sitter jeg her håpefull og har tro på at det samme skjer denne gangen. Hun ligger jo godt festet i bekkenet. Hun lå helt nede i bekkenet fra uke 30 og hodet festet siden uke 34. Er nå 36 + 6. Håper det kommer ei lita tulle i påsken nå. Jeg har ventet lenge nok på henne nå. he he he.
Brunetta =) Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2008 Nå har det kommet endamr av slimproppen. Masse gammelt blod i den sammen med kvit/gulaktig slim som ikke går ann og få fra hverandre.
Brunetta =) Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 Bare litt sånn brun stripe på papiret. Så det jobbes nok der inne. Men så kom det jo en ganske stor klump sist så jeg blir usikker på hvor mye det kan komme. Tidligere har den gått bare delvis og rest kommet når riene startet 2-3 dager etter. Jeg er så utålmodig at jeg blir snart sprøøøøø!!!
Axus' girlfriend Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 godt å vite at noe er på gang uansett da! sitter her uten noe som helst av tegn jeg - foruten litt korsrygg vondt. må vell bare smøre meg med tålmodighet. håper på litt virkning fra fullmånen på fredag da:)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Tror min også har begynt å gå men er litt usikker da det er helt gjennomsiktig og litt snørrkonsistens (sorry detaljer) har sett det to ganger en på lørdag og en i går. Ikke noe blodspor i det, det er helt klart av farge
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Du kan faktisk gå til termin uten at det har skjedd noe. Hos meg gikk slimproppen i uke 37 og jeg fødte i uke 40.. Det er ikke dermed sagt at det er fødsel på gang innen 2-3 dager hos alle..
Mamma05&08 Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Her har også proppen gått, men sist gikk det 2 uker før snuppa kom, så har ingen forhåpninger om at noe skal skje med det første...
Brunetta =) Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2008 Har ikke sagt at det er slik hos alle anonym. Sier bare at kroppen min var slik sist og jeg håper på at det skjer slik igjen hos MEG.
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 Heldiggris! Her skjer det ingenting og jeg har termin samme dag som deg. Lykke til
Brunetta =) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. mars 2008 Vi hadde sex to dager etter hverandre og det hjalp det tydeligvis.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #13 Skrevet 18. mars 2008 Det med slimproppen trenger ikke og ha noe med fødsel og gjøre.... ofte går den ikke i det hele tatt....min slimpropp gjikk i uke 36 med første mann,og jeg fødde en mnd etterpå! andre gang gjikk den ikke i det hele tatt.... Men for all del,mener ikke og vere gledesderper.... håper virkelig det har noe og si for din del,og at den lille kommer snart...er forfærdelig og gå og vente dei siste uken...er sjelv i uke 38 nå,og er dritt lei... vil ha ho ut noooo...hehe masse masse lykke til....og håper du får en påskebebis=))))
Brunetta =) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. mars 2008 Nei det trenger ikke ha noe med at fødsel er like om hjørnet men siden den gikk bare ett par dager før sist så er det jo lov og øyne en sjangse. He he he!! Forrige gang gikk den bare litt og litt og nå har det gått mer av den med en gang. Men jeg må vel vente lenge enda skal du se. Kanskje jeg bare lurer meg selv.....!
Brunetta =) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 18. mars 2008 En liten oppdatering kommer her for de som lurer: I dag har jeg hatt litt små murringer i ryggen og jenta har vært så stille der inne. Kjenner henne selvfølgelig men stille og rolig. I 19 tiden kjente jeg ett skikkelig tak i nedre del av magen som gikk på høyre side og bak i ryggen. Skulle gå og tisse etterpå og da var det kommet enda mer av slimproppen som litt blod i fremdeles men mer av det gulaktige gelen som ligner gelatin eller sitron gele. Sitter nå med vond rygg og kjenner at magen jobber litt. Har ikke hatt noen rier enda bortsett fra det ene taket som kom. Murrer en smule i bekkenet også. Tror det blir fødsel på meg innen ett døgn i verfall. Forrige fødsel varte bare tre timer fra start til slutt så jeg får nok kjenne godt etter om det øker på fort plutselig. =)
Axus' girlfriend Skrevet 18. mars 2008 #16 Skrevet 18. mars 2008 så spennende! hold oss oppdatert så lenge det går da:) og send fødestøvet til meg etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå