SOMMER :) Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Da vesla hadde vannkopper prøvde vi å smøre med hvitvask. Det ble masse klin og liten hjelp. Nå har minsten på 8 mnd fått vannkopper. Han er hardt angrepet og vi slet veldig med å smøre han. Han r mer eller mindre dekket med prikker, Fikk tips om å bade han i grønnsåpevann. Gjør det to ganger om dagen. Det hjelper på kløe og ska gjøre så utslettet tørker ut fortere. Tenkte kanskje andre også kan ha bruk for det tipset... :-)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 takk skal du ha det er notert til nestemann får det
NoDoubt Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 jeg var 8 år da jeg fikk vannkoppene så jeg husker det. Mor badet meg i grønnsåpevann og det var deilig:-)
Mammaen til Lillegutt Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 det hjelper veldig godt å sette barna i kalium pergamenat bad for det er desinfiserende og klødempende. Fås på apoteket og koster en 100 lapp. Men en må spørre etter det.
SOMMER :) Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 Ja minsten her blir helt salig når vi legger han i grønnsåpevannet. Tydelig at det er godt. :-) Nå våkner han så da skal jeg lage en deilig bad til han. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå