Gå til innhold

Sykepenger, igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått inn sykepengene sine???

Jeg venter og venter jeg da.... Er litt shoppesyk og vil kjøpe påskeegg til datteren min før hun reiser bort....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt...

Skrevet

Kommer ikke de i slutten av mnd da??

Skrevet

På nav.no står det at de skal utbetales den 18 mars.. sikkert pga påsken.. Og de har vært såå snille med utbetalingene før og da har det kommer gjerne dagen før..

Skrevet

Okei. Da kommer de sikkert snart...

Skrevet

Vi får krysse fingrene...

Det er godt å vite at vi får dem før denne mnd...

Skrevet

enten så kommer de idag,eller imorra...

Skrevet

Jeg har fått mine i dag.

Skrevet

Åh, så heldig... da håper jeg mine kommer med overføringen kl 15... venter spent nå...

Har ringt Nav og de er overført... så da får jeg smøre meg med litt mer tålmodighet da...

Skrevet

Jeg har ikke fått mine sykepenger for februar enda heller.. håper de kommer i løpet av kvelden.. hvis ikke så kommer de vel i morgen. Pleier jo å komme inn dagen før...

Skrevet

Mine var på konto kl 15 i dag!

Skrevet

Jeg har jammen fått inn mine også.. Tror de kom inn etter kl 16....

Skrevet

jeg fik kun halvparten av det jeg fikk forrige mnd.... ble litt skuffa der gitt...!

Skrevet

fikk idag jeg også,men skal ringe og klage imorra for de har trukket for mye i skatt...

så over de andre utbetalingene mine også og skattetrekkene har variert fra 17-36% og ingen av de stemmer med at jeg har tabelltrekk...WTF liksom??

Skrevet

forresten fått for bare 8dager siden det bare var så mange arbeidsdager frem til utløp av forrige sykmelding...

skal jo være utbetaling for bare 12dager for de som har sykmelding for hele måneden,derfor blir det jo mindre enn hva man er vant med...

Skrevet

Man får for hele mnd.... Det står det oppslag om på nav ihvertfall;)

Jeg fikk mine idag.. Full mnd lønn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...