*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Vondt i magen/mens murring ca 3-4 dager etter EL... jeg har aldri värt plaget med verken mens smerter eller ubehag ved EL... noen som har det samme? eller vet hva det kan väre?
LabbogLine Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Hei! Jeg har det litt likedan som deg! Fikk litt vondt i magen rundt el, og har igrunn hatt det etterpå (er 8dpo nå) vet ikke hva det skyldes, men vet jeg hadde det forrige pp også.. kan jo være noe hormonelt da?? Eller så kan du rett og slett være gravid:)
tuppa prøvd lenge Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 jeg har vondt før , under og etter el og det har jeg hatt i maaange måneder nå. men for de som ikke har det til vanlig ,da kan det jo være symptom på graviditet:) jeg 7dpo nå og har fortsatt vondt med mensmurringer, men når det er sagt så pleier jeg ikke å ha det så lenge da....hmmm.... men uansett, lykke til!:)håper det er graviditet som er årsaken hos deg:) til dere begge egentlig;)hehe
LabbogLine Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Jo, takk for det:) Men for min del så er nok dette vanlig desverre, så har ikke noen forhåpninger om det akkurat:) Men kan jo være hos dere da, som ikke pleier å ha det sånn til vanlig,hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå