Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 jeg og barnefar bor sammen, men han har ikke adresse her, jeg får ikke OS, den sa jeg opp med en gang vi ble isammen igjen, men han har ikke tatt adressen her etter det.. vi tar det rolig denne gangen.. må vi da på mekling siden vi ikke har samme adresse? vi er jo ikke offisielt samboere.. trenger jeg det da for å søke OS? det begynner å skranter her så jeg vurdere å gjøre det slutt.. orker ikke mer tull.. hmm... men er så usikker ang det med mekling..
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Kan ikke skjønne at dere skal til mekling i og med at dere ikke offisielt er samboere? Får du dobbel barnetrygd? Skjønner ikke annet enn at du kan søke Os.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Så lenge han bor hos deg har han på en måte 100% samvær med barnet. Da har du ikke rett på OS og dobbel barnetrygd. Vanligvis vil jeg anbefae å jobbe med forholdet, men hvis jeg forsto deg riktig så er dette andre forsøk. Og så lenge det ikke går er det kanskje like greit at dere går hver deres vei? Men tenk godt gjennom det, og hør med han hva hans håp og ønsker er for fremtiden.. Kanskje kanskje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå