Gå til innhold

kan dere si hva dere mener om meg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

aner ikke hvordan jeg skal forklare dette, men får bare starte.

før jul var jeg på fest sammen mes sambo og jobben han, møtte da en mann som bare er så sinnsykt sjarmerende! har møtt han litt ute etterpå og, på puben ol. å har på en måte liksom leitet etter han når jeg er ute.. har funne nr hans gjennom gulesider og leita meg i hel på facebook etter han.. sa dette til han i helga at eg har tenkt mye på han, og leitet etter han.. har egentlig ikke tenkt så mye på han etter jul, men nå, siden lørdag, så tenker eg MYE på han,og har KJEMPE dårlig samvittighet overfor sambo. vi har ikke kysset eller noe. vi danset en del swing når jeg har møtt han ute. å nå i helgen møtte eg han igjen, å når jeg sa alt dette til han, så sa han at han skulel finne meg på facebook, så vi kunne snakkes der liksom.. men nå vil jeg ikke dette.. føler meg som en dritt, å viss jeg sier dette til sambo, så er det slutt mellom oss, å vil ikke det pga at jeg har vore en dritt.. sånn, det var det. hva syns dere, hva bør jeg gjøre, har jeg vore "utro" på noen vis?

er snill viss du legger dette ut på skravle..

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har allerede dårlig samvittighet, skjønner jeg. Kutt ut sjarmefyren og lev livet ditt videre med samboeren din. Du kan ikke styre følelsene dine, men handlingene dine.

Skrevet

ja, har kuttet han ut. eller, har ikke sagt til han at eg ikke vil snakke med han. (aner ikke hvordan jeg skal få tak i han) men er vell like grett det..

Skrevet

Ikke gå inn for å få kontakt med han igjen. Da opprettholder du tankene på han og følelsene du har for han. Rett heller de gode følelsene dine mot mannen din.

Vil du fremdeles ha innlegget på skravle?

Skrevet

ja, det vil eg..

men er veldi takknemlig for svaret frå deg!! tusen takk. å skal ikke oppsøke han..

Skrevet

Kutt ut mens leken er god! alle kan bli betatt av en annen mann mens en er i et forhold, men ikke la det gå lenger enn det! så lenge du ikke gjør mere nå kan du legge deg med god samvittighet om kvelden.. litt dumt av deg å fortelle han mannen hva du syns om an da...

Skrevet

ja, det var utroli dumt av meg.. så aner ikke hva som gikk av meg :(

HI

Skrevet

Slapp av.

Ingen skjede skadd.

Ikke si noe til sambo, dette er din fantasi ikke hans. Ikke gidd å lev det ut, det blir bare rot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...