Gå til innhold

Gravid. Hjelp! Noen her som har 3 unger eller flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var et kjempeuhell, og jeg kan ta abort tirsdag hvis jeg vil, men tror ikke jeg klarer det.

De dumme spørsmålene i hodet mitt lyder: hvordan plasserer man 3 bilstoler i baksetet på bilen...der er trangt nok og vi kan ikke bytte bil ennå. Har barn på 1,8 og 7 år nå.

Hvordan få plass til en til når vi har bare 2 soverom?

Føler meg kjempeteit her nå, men hvordan er det å ha 3 barn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt topp å ha 3 barn :)

Men huset vårt er digert da (altfor stort egentlig)

Skrevet

Hei...en er en og to er ti...nr 3 er ikke noe problem.Jeg har 4 og lever fortsatt i beste velgående:-))

Når det kommer til plass,går det jo kanskje an å flytte til et litt større sted?Eller bygge på?

Lykke til:-)

Skrevet

hei:) jeg har fem barn, vi deler på 3 soverom. går helt greit (enda da:)

i bilen har jeg to barneseter i baksete å et i framsete. de to eldste sitter helt bak i (7 seter)

3 barn er helt greit, fem også:)) kommer helt ann på innstillingen:))

man klarer det man vil vettu:) lykke til da!! klem

Skrevet

Ikke ta abort - det kan du komme til å angre bittert på, bedre å leve litt trangt! Det er svært få som i ettertid angrer på at de fikk et barn! Bare vent til den lille tulla eller gutten smiler opp mot deg fra barnesenga - da er alle sorger glemt....

Ang. plass - dere får prøve å tenke alternativt, så finner dere nok en løsning. Her hvor jeg bor er det et område med kun 2 og 3 romsleiligheter - her bodde familier med både 3 og 4 barn på 50-tallet. De klarte det før i tiden, og man vil klare det nå. Husk - der det er hjerterom er det husrom ;-)

Skrevet

Vi venter nr 5 nå, så spørsmålet ditt ang bilproblemer er det en stund siden vi hadde.

Når nr 3 kom hadde vi en passat, var ikke noe problem med bilpute, babysetet og Britax two way elite i midten. Trangt ja, men plass.

Ang sovrom kan jeg fortelle deg at vi har 3 sovrom, som etterhvert skal huse 7 stykker. Vi skal bygge på, men alt går :-)

Sånn ellers er det helt greit med 3 barn også med 4 og sikkert med

5 :-) Syntes faktisk det var enklere med 3 enn 2.

Gjør det du føler er riktig for deg og dere, de praktiske problemene løser seg etterhvert. Og inntil da så fungerer alt.

Skrevet

Hei! Dette ordner seg! Plasser 7 åringen i midten på pute og ha barnestolene på hver side. Sovesituasjonen fikser dere også på et vis. Vi har fire barn og lite hus, men det går :) Husker jeg også fikk panikk og grublet mye på praktiske løsninger da nr fire var i anmars, men det gikk da greit.. Lykke til! Er førøvrig helt enig i uttrykket en er en og to er ti ;)) Kjør på !

Skrevet

Vi bodde i 7 mnd på 40 kvm med bare 1 soverom med 8 barn vi... ;-)

Merket forresten ingen forskjell fra 2 til 3.

Skrevet

jeg har store planer om 3 barn, tror det blir stappfint :) høres ikke ut som du skal ta abort, så da løser det seg nok. barn må ikke ha eget rom.

Skrevet

3 går greit.. nr. 4 så blir du stein hakke gal...kaster ut kjerringa eller mannen, kjøper 2 seter og driter i barneseter:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...