Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Dette var et kjempeuhell, og jeg kan ta abort tirsdag hvis jeg vil, men tror ikke jeg klarer det. De dumme spørsmålene i hodet mitt lyder: hvordan plasserer man 3 bilstoler i baksetet på bilen...der er trangt nok og vi kan ikke bytte bil ennå. Har barn på 1,8 og 7 år nå. Hvordan få plass til en til når vi har bare 2 soverom? Føler meg kjempeteit her nå, men hvordan er det å ha 3 barn???
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Helt topp å ha 3 barn Men huset vårt er digert da (altfor stort egentlig)
Vimsefjott Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Hei...en er en og to er ti...nr 3 er ikke noe problem.Jeg har 4 og lever fortsatt i beste velgående:-)) Når det kommer til plass,går det jo kanskje an å flytte til et litt større sted?Eller bygge på? Lykke til:-)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 hei:) jeg har fem barn, vi deler på 3 soverom. går helt greit (enda da:) i bilen har jeg to barneseter i baksete å et i framsete. de to eldste sitter helt bak i (7 seter) 3 barn er helt greit, fem også) kommer helt ann på innstillingen:)) man klarer det man vil vettu:) lykke til da!! klem
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Ikke ta abort - det kan du komme til å angre bittert på, bedre å leve litt trangt! Det er svært få som i ettertid angrer på at de fikk et barn! Bare vent til den lille tulla eller gutten smiler opp mot deg fra barnesenga - da er alle sorger glemt.... Ang. plass - dere får prøve å tenke alternativt, så finner dere nok en løsning. Her hvor jeg bor er det et område med kun 2 og 3 romsleiligheter - her bodde familier med både 3 og 4 barn på 50-tallet. De klarte det før i tiden, og man vil klare det nå. Husk - der det er hjerterom er det husrom ;-)
Joikaboll@ Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Vi venter nr 5 nå, så spørsmålet ditt ang bilproblemer er det en stund siden vi hadde. Når nr 3 kom hadde vi en passat, var ikke noe problem med bilpute, babysetet og Britax two way elite i midten. Trangt ja, men plass. Ang sovrom kan jeg fortelle deg at vi har 3 sovrom, som etterhvert skal huse 7 stykker. Vi skal bygge på, men alt går :-) Sånn ellers er det helt greit med 3 barn også med 4 og sikkert med 5 :-) Syntes faktisk det var enklere med 3 enn 2. Gjør det du føler er riktig for deg og dere, de praktiske problemene løser seg etterhvert. Og inntil da så fungerer alt.
high five Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Hei! Dette ordner seg! Plasser 7 åringen i midten på pute og ha barnestolene på hver side. Sovesituasjonen fikser dere også på et vis. Vi har fire barn og lite hus, men det går Husker jeg også fikk panikk og grublet mye på praktiske løsninger da nr fire var i anmars, men det gikk da greit.. Lykke til! Er førøvrig helt enig i uttrykket en er en og to er ti ) Kjør på !
Sånn kan det gå Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Vi bodde i 7 mnd på 40 kvm med bare 1 soverom med 8 barn vi... ;-) Merket forresten ingen forskjell fra 2 til 3.
danieI Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 jeg har store planer om 3 barn, tror det blir stappfint høres ikke ut som du skal ta abort, så da løser det seg nok. barn må ikke ha eget rom.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 3 går greit.. nr. 4 så blir du stein hakke gal...kaster ut kjerringa eller mannen, kjøper 2 seter og driter i barneseter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå