Gå til innhold

noen som gifter seg 08.08.09 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere kommet langt i planleggingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi skal! hvorfor er du anonym?

Skrevet

hei!

kun fordi vi ikke har fortalt det til så mange ennå,da det er ganske lenge til drømmedagen står for tur:)

litt redd for at noen kan kjenne meg igjen,er så dumt at de får vite om dagen vår på nette å ikke av oss... så velger da å være anonym en stund fremåver:)

har ikke kommet så langt i planleggingen vi da, kirke er bestilt å leter etter lokale...

enn dere?

Skrevet

aha... skjønner ;) har funnet kjolen, bestillt kirke og selskapslokale, tenkt på solistinnslag og salmer i kirken, laget gjesteliste og sånn småtterier som bordpynt og sånn.. mest egentlig i tenkeogbliinspirert form da =) men kjolen er bestemt! =) tipper du er fra nord jeg ;)

Skrevet

Hei=)

Vi skal ikke gifte oss 08.08.09, men har mulighet til å gifte oss 08.08.08 :) Var helt overraska over at kirka var ledig den datoen.

Men, tror dere det blir nok tid å planlegge på?

Skrevet

Vi skal gifte oss da :) Har kommet ganske godt i gang, velger å gjøre mer nå siden jeg kommer til å ha veldig dårlig tid neste år ;)

Så langt har vi bestilt kirke og selskapslokale, laget gjesteliste, bestemt design på invitasjoner og startet på de, tenkt på hvordan vi ønsker vielsen, satt opp skikkelig budsjett, tenkt på bordpynt, kjøpt inn smykke og sko til meg, tror vi har funnet sånn ca meny...

Har selvsagt sett på kjoler også, men har ikke prøvd noen enda :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi skal også gifte oss da.

Vi har bestilt lokale, catering, kirke, fotograf, laget gjesteliste, startet på innbydelsene. Bestemt salmer og marsjer.

Masse igjen. Men det er jo så morro å tenke på at DAGEN nærmer seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...