Gå til innhold

Skriver barna deres navnet sitt i en alder av 3år? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille Lotte på 3,5år skriver navnet sitt, hun satt bare å tegna er i forige uke så skrev hun navnet sitt, jeg ble jo selvfølgelig kjempe stolt.

Men kan ikke huske jeg skrev navnet mitt så tidlig! tror jeg var nærmere fem år jeg :-P heh!

Skriver barna deres navnet sitt, eller kjennet dere noen som skriver navnet sitt i en alder av 3år? =)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink hun er da :-)

Min jente var ikke i nærheten av det en gang når hun var 3. Hun kunne det heller ikke når hun begynte på skolen. Hun var ikke interessert i bokstaver og tall før en stund etter skolestart. Så hun lærte det i første klasse, og var så stolt

Nå er lillegutt bare litt over 2, men han viser nå litt interesse allerede, ser tall og begynner å telle.

Men jeg kjenner flere som har kunnet skrive navnet sitt tidlig.

Skrevet

Gutten min har ikke begynnt å skrive navnet sitt enda, han er 3.5 år. Men han er veeeeeldig opptatt av å lære å skrive det da :) Så kanskje det kommer etterhvert nå han kan skrive de fleste bokstavene sine nå, men de kommer i feil rekkefølge :) Hehe

Skrevet

Ingen av mine har gjort det ihvertfall. Minsta på 3 kjenner igjen navnet sitt, men kan ikke skrive det ennå nei.

Skrevet

Jeg vet at jeg gjorde det da jeg var 3 år i hvertfall. Lærte av mamma og pappa. Jeg kune lese og skrive da jeg var 5 år.

Driver å lærer datra mi på 2 1/2år å tegne og skrive bokstaven sin..og hun kan skrive CH ( Clara Helèn) i hvertfall og tegne strekdame :-)

Sønnen min kunne skrive navnet sitt da han var nesten 4 år.

Skrevet

Så flink hun er - så klart du skal være stolt.. Det hadde jeg blitt og.. :o) Har en gutt på 3 år og 1 mnd, han kan skrive bokstaven O som er første bokstav i navnet.. Men når han prøve på resten blir det bare krusseduller og oppned osv.. Og han ha absolut ikke noe vanskelig navn..

Skrevet

Sånn det var med Lotte også, hun kjente ikgnen navnet sitt og bokstavene lenge, men en dag så skrev hun det bare..

Og jeg spurte henne om jeg skulle lære henne det, og det ville hun ikke.. så dette har hun nok funnet ut selv :)

Skrevet

Guttungen på 7år skreiv navnet på alle i fam før han fylte 3, og mama, pappa. bestemor og bestefar. Jentungen som nå er 5 har nettopp bjynt å skrive navnet sitt. Di er så forskjellige at:) Men tror elstemann har en strørre fordel ved skolestart en minsten!

Skrevet

Gutten var veldig tidlig når jeg tenker meg om, tror han skrev det før han var 4, han slet litt med første bokstav da, som var en s. Den kom feil vei lenge. Noen bokstaver er jo lettere enn andre. Han leste også lenge før han begynte på skolen.

Skrevet

2,5 år her og skriver forbokstav på sitt navn, farmor, mormor. morfar og tante.

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Så flink ho e:) gutten min på 3år og 1mnd skriver navnet sitt,er en del som gjør det visstnok:)

Skrevet

Så flink hun er:-)

Jenta mi på 3,5 år kan ikke skrive navnet sitt.

Skrevet

Ene niesa mi gjorde det, men ikke saa mange andre barn jeg kjenner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...