kei80 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 lett heta for å ikke ha el denne mnd kjenner jeg...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Vil bare anbefale deg om å spørre om dette på skravlesiden:) Vil tro at du får mange oppløftende svar der:D
kirsty*2barnsmamma Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jeh har alltid funnet el med testene, hver eneste syklus, untatt den måneden da jeg faktisk ble gravid :-) Kjenner ei anna som opplevde det samme. Må jo ha hatt el siden vi ble gravide...
kei80 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 ok! Pleid å finne selv.Men hatt en mnd for 3 mnd siden da jeg ikke hadde i det hele tatt så er litt redd for at el ikke skal dukke opp denne mnd:( Men er ikke verre enn at el dukker opp litt lengere ut i syklusen enn det jeg har beregnet! Takk for svar og GRATULERER så mye med gravditeten!! Masse lykke til videre
Lille skatt *38 uker* Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Hei... Jeg fant el 1 av 4 ganger med cb eltest. Ble gravid en av gangene jeg ikke fant el. Ingen grunn til å tro du ikke hadde el fordi du ikke fikk utslag på testen. Lykke til )
kei80 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 Da er det håp,for ganske sikker på at jeg hadde ELslim igår..Takkf or svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå