Gå til innhold

Blir sjokket over hvor lite opplyste abortmotstandere er.

Anbefalte innlegg

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Var på nettby og kom inn på en bruker som hadde vært på min profil.

Gikk og så på filer for å se om jeg kjente personen.

Der ligger det et bilde Det har tittelen ABORT.jpg

På bildet står det bl.a;

Mamma, jeg er bare 8mm lang, men jeg har alle mine organer. Jeg elsker lyden av din stemme, alltid når jeg hører den rører jeg på mine ben. lyden av ditt hjerte er min favoritt vuggesang.

Uke2: Mamma, idag lærte jeg meg hvordan jeg skal patte på min tommel. Hvis du kunne se meg kunne du definitivt fortalt meg at jeg er en baby. Jeg er ikke stor nok til å forlate mitt hjem enda, det er så varmt å godt her inne.

Uke3:

Mamma, jeg er en jente, Jeg håper det gjør deg glad! Jeg vil bare at du skal være glad. Jeg liker ikek når du gråter, stemmen er så trist. Det gjør meg også trist, og jeg gråter med, selv om du ikke kan høre meg.

Uke4:

Mamma, håret mitt har startet å gro, det er veldig kort og fint, men jeg ønsker mye av det. Jeg bruker mye av min tid til å øve meg, jeg kan snu hodet, krølle fingrene og tærne, og strekke armene å beina. og jeg er ganske god til det!

Og sånn fortsetter det. Masse feilaktige opplysninger om fosterutviklingen. Det verste er at denne lille jenta har en unge selv.

Jeg blir så sjokkert over at kvinner legger ut sånne ting. Det er så stygt og så feil. Jeg syns virkelig abortmotstandere er fryktelige. De hater rett og slett kvinner.

Sjokkerende....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om vedkommende hadde visst bedre hadde kanskje vedkommende hatt et mer nyansert syn.

Skrevet

Rett og slett en skam for kvinner ja.

Personen burde da vitterlige vite bedre når hun har en sønn selv? Men tydeligvis ser ikke alle lenger enn nesa rekker...

Synd at sånne har barn.. Trist at de viderefører sånne kvinnefiendtlige holdninger...

Skrevet

Hadde kanskje vært greit å ta seg en tur tilbake på skolebenken:) Kjenner mange abortmotstandere, men ingen av dem er så lite opplyst kan man si!

Skrevet

Nei nemlig.. Er så sykt med folk som skal gå rundt og fortelle hele verden at de er imot abort, enda mer latterlig blir det når de tror en baby er fiks ferdig i uke 2.. Ler meg ihjel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...