Gå til innhold

noen med termin i begynnelsen av oktober??

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som har termin i oktober??? finns det noen klubb av noe slag?? hvordan er det med dere?? har dere vært på ultralyd ??formen fin??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! jo da, jeg har termin midt i oktober en plass! vet ikke dato enda. på grunn av at jeg ikke helt vet når jeg har blitt gravid. var på tidlig u.l 25 februar.var da 8 fullgåtte uker sånn ca. er vel i uke 11 nå da.

Ved ul.kunne vi så vidt skimte et lite hjerte slå på skjermen.en lettelse for mor.Håper bare det fortsetter!!!!:)

Jeg har vært i utrolig dårlig form. har hatt årets influensa og den sitter enda i. mye forkjølet og tett. vært kvalm hele tiden. har til tider måttet spy når jeg lager middag. klarer ikke å se grandiosa reklame på tv uten å brekke meg.Helt rart jeg som elsker mat vanligvis.

Skrevet

Heisann :)

Æ har termin 5. oktober (menstermin etter legebesøk). :) Min termin e 3. oktober. Når har du termin?

Vet ik om d finnes nån klubb enda.... Skal til jordmor 27. mars og e enda ik henvist til ul....:/ men d blir spennanes når den dagen kommer. Regne med at vi skal t ul i slutten av april/begynnelsen av mai. E du henvist til ul?

Vente du din første?

Formen e ganske bra, foruten endel ryggsmerter.... kanskje ik så lurt å gå i 100% stilling og vel så d, hehe... Får bare se d an :)

E formen din bra?

Skrevet

Heisann May :)

Vente du din første?

Vet akkurat kordan du har d mht kvalme ol... Kan ik tenke på usunn mat, eks hamburgera uten at æ brekke mæ.... usj.... hehe...

Håpe alt går bra videre med dæ og at kvalmen går mer vekk etterhvert :)

Lykke til :)

Skrevet

Hei jeg har mens termin den 1. okt og ul termin som er rimelig varierende fra slutten av sept til ca 8 okt så, så regner den 5. så blir jeg iallefall ikke skuffet om jeg bilir satt tilbake ;)

Men det er en oktoberklubb under terminklubber, bare å komme inn der om dere ikke har vært der ennå :)

Skrevet

Heisan!!eg venter faktisk min nr to. Har ei lita jente på 18 mnd fra før. så no bli det vel foill trøkk ska du sjå!hehe...gleda oss og håper det går bra me svangerskapet!!

Lykke til videre alle sammen!!

Skrevet

Jeg har termin 13. oktober, og er foreløpig i fin form. Ikke vært til ul eller noe enda, men skal på førstegangskontroll 28. mars. Blir spennende selv om mange sier første kontrollen er kjedelig ;)

Gleder meg _veldig_ til å bli ferdig med disse første 12 nervepirrende ukene, hva med dere?

Skrevet

hei hei dere, jeg har termin 5 oktober 11+3 så hopper snart over til andre trimeste.'

Har ul time 8 mai, hvært til kontroll ca 1gang i månden, skal dit igenn til uka. har ikke noen problemer med oppkast og ferdig med kvalmen deligt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...