hope<3<3 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Lurte på om jeg skulle lage noe hjemmelagede fløtegratinerte poteter...men er i tvil hva jeg skal ha til..
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Du kan ta røkt tykkpølse som du har i sammen med de fløtegratinerte potetene og gratinere det i ovnen...
babysjuk82 Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jeg skal ha pannekaker og bacon i dag.fikk så lyst på. Synd m d tålmo og lag enast:-)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Her blir det ovnsstekt ytrefilet av svin, med grønnsaker. Og soppsaus. og fløtegratinertepoteter:)
hope<3<3 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 mm;) nå fikk jeg litt å velge mellom.Takk=)
berta Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Det beste jeg vet sammen med fløtepoteter er marinert kalkunbryst. De er så enkle å lage, og smaker nydelig ! Andre ting til fl.poteter som e godt : biffsnadder, kyllingfilet med surret bacon rundt, løvstek og lammelår. Det er faktisk ganske godt med en vanlig stek også :-) Nå ble jeg sulten... Skal snart gå løs på prinsessekaken som står i ovnen :-)
simba>>>3gutter Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Vi skal ha svenske kjøtboller poteter og kålstuing i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå