klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 i dag begynnte jeg på uke 11. nå er altså den siste uken før 2 trimester. gud så spennende. frykt blandet med glede.... er der andre som er i denne magiske uken??? ønsker alle på BIM en riktig spenningsfyllt påske:)
may25 Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Heisan! jeg er inne i uke 11 selv nå..selv om det er litt usikkert hvor langt jeg egentlig er.så mente legen på tidlig u.l at jeg var i ca 8 fullgåtte 25 feb. så jeg er vel i uke 11 ca nå..livende redd fortsatt for at noe skal gå galt med lille vennen!!!huff ja..får vel nye bekymringer nå 12 uker er over..da er det om å gjøre å komme over uke 22 som er det neste hinder for å kunne føde et levende barn. og deretter uke 30 osv...husker dette godt fra forrige svangerskap! fikk ei velskapt jente etter 40 uker og to dager langt sv.skap. Lykke til alle sammen!!! god påske!
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jeg begynte også på uke 11 i dag. Har hatt nedtelling i flere uker nå for å komme meg til uke 12! Var på UL forrige uke, og fikk se et lite hjerte som slo så da vet jeg at det er større sjanse for at alt skal gå bra:) God påske til deg og, og lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå