partyoffive Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Til dere som har positiv effekt av og få satt fart på ting med og ha sex. la oss snakke litt detaljer her, noen spesiell stilling som ser ut til og fungere best for dette? Noen får det til med sex og andre ikke. Er det pga. en spesiell stilling kanskje....? Er villing til og prove alt her. Er snart uke 38 og bærer på en stor gutt som blir storre hverdag, mens jeg loper etter 2 jenter på 3 og 5.....orker ikke mer!!!!!!!!
<3MarsMiraklet<3 Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Ettersom jeg har hørt er det sæden som kan framskynde fødsel, ikke selve sexen
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Jeg leste noe her inne om rikshospitalets anbefalinger ang. sex for å sette igang. Kort referert: ligg på ryggen med mest mulig puter under rumpa, han holder bena dine delvis oppe med hendene under knærne dine. Etter utløsning kan han holde seg inni deg i 5 min, mens du kan ligge i 30 etter samleie. Slik får livmormunnen "badet" seg mest mulig i spermen.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Er ikke selve sexen som setter igang fødsel g modner morkaka, men et stoff i mannens sæd. Så stilling har ikke noe å si, men prøv å bli liggende etterpå så sæden ikke renner ut med en gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå