Gå til innhold

*rister på hodet*


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går spurt ejeg om svigermor, svogeren min og gutten hans (som er hos svigermor på påskeferie noen dager bare) ville være med å shoppe litt idag.

 

Så kom jeg på seinere at jeg ikke har bil (har lånt den bort til svigerinna mi for påsken), så da ringte jeg og avlyste. Skulle ikke ha noe som var veldig viktig så.

 

Svigermor og svogeren min er greie, så de tilbydde seg å komme å hente meg, så kunne svigermor være her og passe unger mens svogeren min kjørte meg på shopping. Det takket jeg nei til, da jeg syns det ble mye styr siden jeg ikke skulle noe viktig.

 

Uansett, idag ringte svigermor igjen og lurte på om de ikke sklle hente meg, for de skulle handle litt.

Og i samme farta sier hun at svogeren min har kastet opp i natt (men følte seg bedre nå da).

 

Vi skal reise med fly i morgen på påskeferie, og jeg vil helst ikke bli smittet av spysyke når vi skal dra.

Må bare riste litt på hodet for meg selv, syns det er merkelig å ville omgåes folk med små barn når man akkurat har kastet opp...

Det smitter jo fort som bare det!

 

Men men, snillt av dem å ville kjøre meg på shopping, ikke det jeg mener :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...