Gå til innhold

oppdatering fra meg til dem som husker meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi slet veldig med å få dn lille spiren min til å sitte. brukte 35 pp.

men nå er jeg kommet til 18+5 . var på ul i dag å alt sto veldig bra til:)

vi venter en nydelig liten prins<3

har bilder inne på profilenmin for dem som har lyst til å se utviklinga:)

så for dere som enda venter. det er håp <3

sender dere masse babystøv¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå såå fantastisk å høre!!:D Gratulerer med en liten prins da, kjempenydelig UL-bilde<3 Supert at du kommer med oppdateringer, vil gjerne høre hvordan det går med deg. Fortsett og kos deg med den lille i magen, tenk at du snart er halvveis!:) Suger til meg litt babystøv jeg!

Skrevet

Ååååh så koselig å høre fra deg, husker deg kjempegodt!!! Er så gøy å høre oppdateringer fra gamle slitere, det gir liksom litt ekstra håp. Flott å høre hvor bra det har gått, og at dere har sett en velskapt gutt på ul. Er veldig misunnelig, og håper det snart blir min tur, tihi ;) Har IKM i morgen, men har ingen symptomer, verken på tr eller graviditet... Så her blir det bare å vente og se. Tar med meg en hel del babystøv, i håp om å slippe å gå over til 3 års prøving i månedsskiftet mars/april...

Ønsker deg alt godt videre i svangerskapet ;) Lykke til ;)

Skrevet

tusn takk:) håper dere kommer etter snart hele gjengen:)

Skrevet

Så koselig at du legger ut film av ul, det var veldig moro å se. Det er utrolig hvor godt bilde man får av babyen på vanlig ul. Fikk tårer i øynene, gleder meg masse til det blir vår tur. Skal dere på 3D ul?

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet. Kos deg masse med magen og sparkene ;) Klem fra meg ;)

Skrevet

Lykke til videre i sv skapet ja. Det er så godt å lese slike innlegg.

Skrevet

tusn takk:) syns d er så godt å få dele gleden vi føler med andre:)

vi har veldig lyst til å dra på 3d ja:) d blir d nok en filmsnutt av d også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...