♥sebastian3003♥ Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Kjenner på hele kroppen at det er kjempe deilig og få han ut av huset, bare om det er for noen dager. Men jeg trenger det...
♥sebastian3003♥ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 Vi hadde en krangel eller oppvask eller hva du vil kalle det, for 1 og en halv uke siden.. Vi har ikke hatt det bra på 2 år, og vi snakket sammen da.. Han ble ferdig med sitt virker det som, for han snakker om fremtiden allerede, men jeg er mer tvilende og ser ting litt annerledes (klarere) nå. Og vi har gått opp på hverandre siden, og da får man ikke tatt avstand til det hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå