grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 der så vi en nydelig liten prins:) alt sto vell til:) vi filma hele ultralyde så vi kan se på skatten vår når vi vil:)
saratussen Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 å.... skal dit om en uke jeg=) Visste dere det var en gutt fra ordinær ul eller?? ÅÅÅ som jeg gleder meg!! Uke er du i da? jeg vet ikke kjønnet å håper jeg får visst det da!! er i uke 26
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 var ordinær ul vi var på nå ja:) er 18+5:) viste frem tissefanten sin flere ganger:) hehe
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 gratulerer så mye :-) er det ikke hærlig å se at det er et livlig lite menneske der nede? ble du flyttet i termin eller var det samme? masse gratulerer iallfall, kos deg vidre med gutten i magen
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Så kjekt. Min tur om 2 uker gleder meg.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2008 tusn takk:) d var helt fantastisk fikk se på 42tommers skjerm:) så alt klart å tydelig:) mens terminen og ul terminen kom på akurat samme dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå