Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har i de siste 14 dagene klødd på kroppen. Mitt blodtrykk er noe variert, siste var 120/75, ingen eggehvite men kløe. Den siste uken har hendene mine begynt å klø. Det er ikke slik at det klør hele dagen mest om ettermiddagen eller kvelden. Har lest om svangerskapskløe og bekymrer med noe for dette. Er i uke 32,
*Serenity* Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg klør så jeg holder på å bli gal, jeg også. Det er dessverre veldig vanlig, og som fastlegen min sa, man vet ikke hvorfor man klør, huden bare gjør det på de aller fleste gravide. I svært sjeldne tilfeller kan det være kløe som er forårsaket av at leveren av en eller annen grunn ikke tåler trykket, så det kan sikkert være greit å nevne dette for legen din slik at du kan få tatt noen prøver og derfor forhåpentligvis få utelukket at det er noe galt. Jeg har tatt blodprøver og de var helt fine, men jeg klør både inni hender og egentlig overalt hele tiden uten at det altså er noe galt likevel. Trooor ikke det er noe å bekymre seg over og det er visstnok heller ikke så farlig (hvis det altså skulle være noe med leveren) før etter uke 37, så du har god tid til å få sjekket dette ut FØR det evt. skulle være noe problematisk. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå