Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Det gjør lille rosa:-) Favorittprogram på tv er de med dyr. Da er hun helt henført og ramser opp de dyrene hun kjenner. Vi har dyrelotto hjemme og det legger hun på null komma niks. Her hos farmor har hun fått et gammelt dyrelotto hvor alle fargene er grønne, uansett dyrets farge, fordi det rett og slett er gammelt, men like fullt finner hun rette kortene til rette bilder og legger dem på. I et rasende tempo. Det er artig å se at det vi er virkelig interessert i det blir vi som regel gode på:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Skal se at karrieren er staket ut........ Dyrlege Rosa, det er jo en fin tittel:o) Dyrelotto slår an her i huset også. Men det ser ut til at Knerten skal bli Lokfører når han blir stor. Tåk tåk tåk.......(det betyr visst tog,tog,tog.)
Plutseliten :) Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Eller....bondine Eller lottoverdensmester Moro når det er noe de får skikkelig sansen for,og synes er gøy. Han minstemannen min blir nok skomaker....for aktiviteten om dagen er å dra ut skolisser...i alle sko som har lisser
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 Kan tenke meg det blir en herlig gjeng som vokser til etterhvert ja:-) Dyrlege Rosa, Lokfører tåktåk Knerten og Skomakergatas skrekk......alle som leverer inn skoene får dem i retur uten skolisser, men nypussede og blanke:-)
Karomamma Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Ha ha ha, jeg kommer på besøk i den gata der Karosnuppa har nettopp sagt at når hun blir stor, skal hun først bli gutt og så skal hun spille ishockey (!!)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Ha ha ha ha ha.....jeg visste ikke at de tenkte på kjønnskifte så tidlig ) Men du kan jo forklare henne at hun kan spille hockey selv om hun er jente.
Karomamma Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Hmmm, jeg kommer jo fra samme sted som Esben Esther Pirelli... Ja ja, jeg har sagt at hun kan spille hockey så mye hun vil enten hun vil være jente eller gutt. Hun har aldri sett jenter spille hockey....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2008 Hihihi...........stiiiiiiiiiiiilig!!! Karosnuppa er en klasse for seg hun altså:-) Vidsynt og tydelig - herlig herlig!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Ja, mulig det er noe innavl der nede som gjør at dette transe-greiene ligger i genene )) Får håpe at ting endrer seg med alderen, om ti år er det kanskje en ponni og nabogutten som gjelder )) Og ingen kjønnskifte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå