Bolla med lille nurket. Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Den vordende storebroren har i det siste begynnt å grine for hver minste ting.Og han klarer ikke å forklare hvorfor.Han sier kansje at han har drømtnoe er skittent el lignende.Kan det ha tilknytning te den vordende storebror oppgaven?Er det andre som har hatt lignende erfaringer?
Bolla med lille nurket. Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2008 Ingen som har noe som helst problemer på dette området?
simba>>>3gutter Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Hvor gammel er han. lillegutt her er 2,5 og en ordentlig griner unge både dag og natt for tiden. Om natta drømmer og om dagen så prøver han og teste grensene på alle mulige måter og har funnet ut at gråter jeg så kommer pappa eller bestefar( hvis han er i nærheten) og da får jeg det som jeg vil. ( kan tro mamma blir bli på pappa da, har kjeftet og sagt fra mer en en gang) Det kommer litt an på alderen tror ikke at lillegutt egentlig forstår helt hva det å ha en beby i magen er for noe før han kommer ut.
gullegget Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Sønnen min på 4 år er lei seg og gråter av og til, sier han ikke vet hvorfor når vi spør hva det er. Det kan hende at de har en følsom periode.. Hvis det fortsetter så ringer vi nok helsestasjonen. Men han har en bror på 2,5 år som er i en trasig periode med mye gråt og ikke hører. Storebror er følsom så det kan hende at han blir lei seg pga lillebror. Det er ikke en venn som har slutta i barnehagen?? Det kan hende at det er mye snakk om at han skal bli storebror, at han føler press på seg.. Ugler i mosen på barne tv var skummel for mine barn når det handlet om råttene.. Det er vankelig å si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå