Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 jeg har hatt hormonspiral i ca 8mnd,hatt mensen regelmessig hele tiden,men nå har jeg brått gått snart 3uker over tiden,,, kan vel ikke være gravid...? hørt at mange mister mensen med h spiral,men etter så lang tid?? noen som har vært bortti det samme?
Synn(d)e Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Det hadde jeg sjekket fort opp hadde jeg vært deg. Høres rart ut at mensen blir borte så brått etter så mange mnd.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Når jeg fikk hormonspiral så hadde jeg bare småblødninger i ca 6 mnd. Nå har jeg verken småblødninger eller mensen. Sannsynligheten for at du er gravid er nok liten, så jeg hadde tatt det helt med ro. men du kan jo selvfølgelig høre med lege om du føler deg usikker..
Anonymium Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Dette er den 3dje hormonsaken jeg har, og har alle gangene mistet mensen totalt etter 6 mnd. Tror du kan slappe helt av og nyte det.
Sjokoladekaka Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Eg hadde noke som likna mens i starten(1. året), men no er eg mensfri, og syns det er fryktelig behagelig:)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Det kan gå 6-8 mnd før hormonbalansen er i orden etter innsetting, så i utgangspunktet hadde jeg tatt det med ro. Men det skader jo ikke med en sjekk om du er urolig. Har du ikke andre symptomer på at noe er galt, smerter eller utflod for eksempel er det nok helt i orden. Skal sette inn hormonspiral selv snart og gleder meg. Har brukt det før og da mistet jeg mensen helt. Håper det samme skjer nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå