Gå til innhold

Hva er det med ræva mi, og bukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd det som prøves kan av mammabukser.

Str 40 sklir rett over magen, men gir meg sæggeræv i bøtter og spann.

Str 38 sitter bra over magen, litt trang å få over hoftene, men gir meg sæggeræv i bøtter.

Str 36 når jeg endelig har fått gnudd den over hoftene sitter greit nok over baken, men har jo ikke sjans til å få dratt den over magen.

Urgh.... joggebukser er jo såååå stili til alle anledninger.

Kan jo alltids flette legghåra og dra på meg et skjørt... Men det er jo ikke holdbart det eller, når joggesko er det eneste som passer på beina om dagen.....Argh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme erfaring her. Har på følelsen at rumpa har flyttet seg over på magen. Trist, men sant.

Skrevet

Hahaha, unnskyld at jeg ler, men nå fikk jeg noen artige bilder i hodet mitt. Ræva på magen og fletta legghår, hahaha. *tørker lattertårer*

Huff, du har min fulle medfølelse, skjønner det ikke er enkelt. Kjøp en bukse i str 36. sprett opp i siden og legg inn et ekstra stykke tøy? Uansett, lykke til, det er ikke sååå lenge igjen til Linusbolla er ute

Skrevet

Hehe, samme med meg her :)

Jeg har løst det slik at jeg kjøper tunika, dem er jo laaange :)

Også har jeg stilongs under, og høye sko :) Da får du verken seggeræv eller mage som henger utenfor!

Skrevet

Godt å lese at vi er flere i samme båt. Jeg har nesten gitt opp å ha på klær. Kroppen min er ikke dreid slik at mammaklær skal passe.

Tunika, stilongs og joggesko har jeg hørt ikke er helt bra, men kanskje bedre med clogs til. Alt av sko klemmer og er trange, klarer ikke gå mer enn 5 min.

Å sy i en stoffbeta høres ut som en fin-fin løsning for dem som har fantasi og veit foran og bak på en symaskin.

Får jo fortsatt på meg buksene mine, men det ser jo ut som om jeg har bøtter med møkk hengende etter meg.

Skrevet

Jeg kjøpte sånne høye sko som er myke i stoffet, dvs ikke strammer :P

Tunika, stilongs og svarte pene joggesko går fint det vel? :) Alt er bedre enn seggeræv :P

Men jeg har en drøss med joggebukser jeg også som jeg drar på meg, føler meg LEKKER! Øøøøh... :P Har kjøpt en mammabukse, men den detter av meg :( Har hatt prob med de i de andre sv.skapene også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...