manifro♡ Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 TR skulle kommet på fredag 14.03. Har ennå ikke kommet og det er jeg jo glad for. Det som demper gleden er at jeg ikke kjenner noen andre tegn - er det kanskje for tidlig? Er litt usikker så fint med svar Takk Ha en riktig god påske:) *prøver på nr 2*
Gurine Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Ikke alle som kjenner så mye tidlig i graviditeten, mens andre har masse symptomer, så det er vanskelig å si.. Har du testa da? Det hadde nok jeg gjort hvis jeg var deg, men jeg er veldig utålmodig av meg da Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå