Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt to skikkelig ekle drømmer hvor jeg drømmer at jeg spontanaborterer. En av de hadde jeg i natt. våkner med at jeg gråter. alt virker så virkelig.Håper jeg ikke er sanndrømt. er i uke 11 nå. Vi har slitt med å få til barn selv. har ei jente fra før via ivf. ble spontant gravid denne gangen for første gang i mitt liv. Er så redd for at noe skal gå galt.

Noen andre som lever med angsten? noen som tyder drømmer?

Vil bare at noen skal komme å si til meg at det ikke er noen fare for sa.

noe som jeg vet bare er ønsketenkning!

Hatt mye vont over symfysen. det iler til, noen som vet om dette er normalt?kan ikke huske at det var slik i forrige svangerskap!huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :-)

Drømmer gir ofte uttrykk i følelsene vi bærer på inni oss, noen ganger kan det være ting vi ikke er bevisste på engang når vi er våken. Det er absolutt ikke rart at du har mareritt om å få en sa, det er noe de fleste opplever nå vil jeg tro i disse ukene før man er "over de sikre 12")

Jeg skjønner svært godt at du våkner og er helt fra deg, jeg har selv hatt drømmer der jeg nesten ikke husker om det er fantasi eller virkelighet så ekte føltes di :-/

Men du må tenke positivt!! :-)) du er i uke 11 nå og så lenge du ikke blør mye og har smerter er det vell ingenting som tyder på at noe er galt? :-)) Jeg er selv bare i uke 7 og er gravid for 9`ende gang (har hatt 6 sa, 1ma og1 xu) men prøver å tenke at DENNE gangen skal det gå bra!!!

Det er også vanlig å ha smerter i bekkenet og områdene rundt underlivet, jeg regner med du har smerter over klitoris?? Det har jeg også, og legen sa at det var pga mye blodtilstrømning og var visst helt normalt :-)

Lykke til så mye! og husk, du er snart over i 2. trimester og kan slappe litt mer av :-)

Drømmetydning er forresten et ganske så interessant tema, og det finnes mange bøker om emnet :-) Kanskje låne deg et par på biblioteket? :-)

Skrevet

en ting er sikkert med drømmetydning, du drømmer aldri det som eventuellt skal skje...et eks: du drømmer at du faller....det kan bety at du ikke har kontroll på livet ditt,økonomien eller en situasjon. Jeg tror du drømmer det du er redd for, og det har ingenting med sannheten å gjøre. Så bare slapp helt av..:-D Krysser fingrene for deg denne gangen...

Skrevet

Åh så godt å høre svarene fra dere!!Jeg er den fødte pesimist, men prøver hele tiden å se positivt på ting, men er redd for å bli skuffet!!!håper kjempe masse at alt går bra!!takk for svar!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...