Snappie Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Babyen min (7,5 mnd) rullet utfor rammemadrassen vår på torsdag. Hun skrek til med en gang og det gikk ikke lange tiden før hun roet seg igjen. Men hun var utrolig blek en stund etterpå. Ingen kul i hode eller blåmerker eller tegn til at hun hadde slått seg. Fredag ettermiddag var hun sutrete og grinete og hadde litt feber. Ga henne paracet med effekt. Kastet opp etter kveldsmaten, og da kom det biter med gullerot opp. Holder på å prøve med 8mnd glass og de inneholder litt store biter som hun sikkert ikke har klart å fordøye, derfor oppkast. Hun hadde en urolig natt og lørdag morgen reiste vi til legevakten med henne. Hadde 39,3 i feber. Legen der mente det ikke hadde noe med fallet hennes å gjøre og la ikke vekt på oppkast heller, men mente at det var snakk om en virusinfeksjon, mest sansynlig i lungene, da han lyttet på henne. Tok blodprøve som ikke gjorde utlag på bakteriell infeksjon. Lørdag og søndag har vi gjort store forsøk på å få i henne mat og drikke. Har drukket bra lørdagen, men søndag var vanskeligere. Mat vil hun ikke ha. Så i dag, mandag har jeg bare fått ammet henne kl 04 og 07. Har ikke så mye melk igjen. Ammer bare 4 ganger for dagen og da er det forholdsvis lite. Ikke vil hun ha saft, NAN, juice, vann, sukkervann. Har fått time til lege igjen kl 11. Men jeg bekymrer meg sånn!!! Bebreider meg selv for at det skyldes at hun rullet ut av sengen vår. Uff... Så merket jeg en ting i morges. Hun hadde sovnet og så våkner hun brått og gråter og så roer hun seg litt igjen. Jeg oppdager da at hun har tisset i bleien. Kanksje vondt for henne? Merket dette på fredag også. Kanskje hun har en urinveisinfeksjon? Er det noen som har noe å si? Jeg bekymrer meg.......
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Lillegutt hadde urinveisinfeksjon da han var 5 mnd, og da ville han ikke drikke noe, og var veldig sutrete, gråt og hylte... Kan godt hende det er det! Godt at du har fått legetime igjen, så får du sjekket! Hvis legen mente det ikke hadde noe med fallet å gjøre er det sikkert ikke det vet du! Sørg for at du får en skikkelig grundig sjekk nå, forhåpentligvis får du medisiner, så blir hun fort frisk! God bedring til jenta di!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå