Miss-Sixty Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Får besøk av en gutt jeg traff for et par helger siden. har ikke møtt hverandre siden,kun sms og slikt. Det jeg lurer på er om man mister alle sjanser til noe seriøst,om man hopper til sengs med dem så tidlig??
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har inntrykk av at det er få som vil være sammen med de som har seg på første daten. Men så har man de som ikke har avresjoner mot det. Det kommer vel litt ann på. Jeg har nesten bare guttevenner og litt over halvparten av de syns det er litt horete å ha seg på første daten, og ikke akkurat en de bygger fremtidsplaner med, mens de andre mener det ikke gjør noe.
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Næsjda, det kommer an på hvilke to, resten av daten, hvor bra sexen er og hva man egentlig vil:) Jeg hadde sex med han jeg er gift med på første daten (vi hadde vært på flørter'n i månedsvis før det da, men likevel..) Det finnes ingen regler for sånne ting, selv om noen gjerne vil innbille deg det:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 jeg tror det er lurt og lavære fordi da er det fremdels noe "spenende" som de lurere på. men ut over det så syns jeg folk kan ha seg med hvem de vil, når de vil så lenge begge er med på det og det er innen for lovens og moralens rammer.
Gjest Jawhol Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 for å gjøre det ekstra spennende er det helt sikkert lurt å vente, men å klare det da hvis begge har lyst:) Kjenner mange jeg som har hatt sex på første daten og som er lykkelige kjærester/samboere/gifte i dag:) lykke til og kos deg
~sjiraff~ Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Min samboer hadde vel en greie om at han ikke skulle bli seriøs med de han hadde sex med på første date/møte... Men jeg sitte nå her ennå over 6 år etterpå ;o)
-Lane- Skrevet 17. mars 2008 #8 Skrevet 17. mars 2008 Vi hadde det - og nå er vi gift. Det var en one-night-stand som bare fortsatte.
Miss-Sixty Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. mars 2008 Hmmm.. Høres jo egentlig litt lovende ut! Har så lyst, men man kan jo uansett ikke planlegge det ) Har ikke hatt sex siden fødselen for 10 mnd siden, så det er på tide!! he he
trompetisten Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Vi hadde oss på første daten ja Er sammen 6 år etter....
Mille** Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 Vi hadde sex første dagen vi traff hverandre, angret etterpå, var redd han skulle syns jeg var billig. Men vi har vært sammen i 11,5 år nå da. ;o)
Potetstappe Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 Vi hadde sex første kvelden, det var aldri meningen det skulle bli noe mer! Men jeg var full som et fly så husker ikke mye av det:P Men jeg glemte kjedet mitt hos han, og dagen etter kom han for å levere det.. Vi begynte å prate, og derfra gikk det slag i slag... Vi flyttet sammen 2 mnd. etterpå, og har nå vært sammen i 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå