Gå til innhold

OK jenter, hvordan hadde dere reagert paa dette...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp telefon fra gubben. Han hadde faatt en EMAIL fra sin soester som bor laaangt vekke, om at hans mor hadde falt og brukket skulderen for noen dager siden, og at hun naa er hos hans andre soester. Og, selv om hun har det noenlunde bra naa, saa har de ikke ringt oss og sagt ifra at hun var paa sykehus og hva som hadde skjedd. Ble litt forbanna jeg (og gubben) over at de ikke sa ifra og at vi maatte faa beskjede paa email..Hvordan hadde dere reagert??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde forventet at de hadde ringt til meg ja!!!!!

Skrevet

Hadde også blitt irritert, det er nærmeste familie og man vil jo vite sånt med en gang det skjer.

Mamma måtte fjerne en kul fra brystet for et par år siden, og jeg fikk ikke vite det før en ukes tid før operasjonen. Hun ville bagatellisere det samt skåne meg, men jeg ble bare skuffa fordi hun hadde holdt det skjult for meg......

Lite gjennomtenkt!

Skrevet

eh..rart, ja..

ville nok sagt i fra..

Skrevet

Hadde nok blitt litt irritert og lurt på hvorfor dem ikke hadde sagt ifra tidligere.. Hadde tatt det opp med mine søsken og ja.

Skrevet

¨det kommer helt ann på hvordan forhold dere har med hans familie. det er noen vi ikke sier fra til heller om det skjer noe, fordi det føles feil siden de aldri er der i dagliglivet. bare kommer innom når de trenger noe

Skrevet

Kommer litt ann på hvem det hadde gjeldt...

Hadde det vært mamma hadde det vært nesten umulig å "skjule" det for meg, jeg prater med både mamma og søstera mi flere ganger i uka.. Men hadde det vært pappa hadde det nok vært anderledes, prata vel med han sist forrige sommer. Han er overhodet ikke interresert i kontakt, så hadde det skjedd han noe hadde jeg nok ikke fått vite det før det sto om livet.

Skrevet

Kommer vel litt an på familieforholdene?

Skrevet

Hadde ikke reagert. Har en sosialt retardert familie.

Skrevet

Dette er min store skrekk! Bor selv i utlandet og har familie hjemme i Norge og jeg vil gjerne bli informert hvis det skjer noe med min familie slik at jeg selv kan ta valget om jeg reiser hjem eller ikke!

Driter i om det er en dårlig formulert mail eller en brokken telefonsamtale, jeg vet iallefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...