Gjest Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg fikk vite etter fødsel at jeg har bakovervendt livmor. Er det sånn at den kan ha blitt det etter fødsel, eller er det noe man er født med? Lurer fordi, etter graviditeten så har jeg vondt når vi har sex. Det kjennes ut som han treffer et ømt punkt/dytter på noe inni der. Det er ikke supervondt, men sex skal jo være godt, og det kan jeg ikke si at det er :/ Kan disse smertene være pga. bakovervendt livmor, eller er det noen som har noen ide om hva det kan være?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Vi ha hatt litt om dette på skolen - se om jeg husker noe av det... Når man ha bakovervent livmor gjør det vondt i korsryggen på en måte når dere ha sex, med den normale måte - misjonærstillingen... Det som kan gjøre at det ikke gjør vondt for deg når dere har sex er å prøve dere frem med andre stillinger, hundestillingen skal vist være en greit stilling for damer med bakovervent livmor..
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Gjør vondt i begge de stillingene du nevner Om jeg løfter bena/får rompa opp i misjonærstillingen så får jeg ikke vondt. Det er det eneste jeg har funnet hittil som gjør at jeg ikke får vondt. Trodde først at det var pga. spiralen, noe gynekologen bekreftet, men det er over to mnd. siden jeg fjernet den, så det er tydeligvis ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå