Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har spist frokost med lille rosa, bare hun og jeg og det var koselig. Hun blir tatt godt hånd om av farmor og farfar, men det er litt deilig å ha noen små kosestunder alene med henne sånn innimellom. Etter frokost tok hun med seg den gamle dukken etter tanten sin, den med altfor stort hode og stort hår (og som er nesten like stor som henne selv) og ruslet inn til farmor og farfar. Da skulle det lekes. Så jeg smøg meg ned i 1.etg igjen og innunder dynen. Nå har jeg lest noen sider i boka og så litt dibbings før jeg skal stelle meg. Idag skal vi nok på Moa på shoppingsenterne der, for fjortisene hadde så lyst til det:-) Koselig å være sammen med dem på ferie. De er så i godt humør og smiler og er fornøyde:-) Det er tydelig at det er godt med ferie for både små og store! Det fyller opp energitanken og gjør alt litt lysere og lettere:-) Når jeg vet at vi skal 3 uker til Hellas om få måneder, så synes jeg dette året tegner til å bli et godt år:-) Ha en fin dag!
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 I dag skal jeg rydde, får besøk i påska, gruer meg faktisk veldig til det ...Ikke kjenner jeg han og han har bestemt seg for å være hele påska.Er ikke meningen å høres så furten ut, men jeg hadde sett frem til noen rolige dager sammen alene.Etter enormt mye sykdom i heimen.. Men men det blir nok koselig. Ha en fin dag dere også :0)
Plutseliten :) Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Vi har vært ute i blåsten og sett på nye barnehagen,levert inn jatakkskjema der.Vært på apoteket å hentet ny antibiotikakur til lillegutt....det blir bare verre og verre dette øret hans. Og så har vi kjøpt flytogbillett for datteren,hun skal til Praha å spille håndballcup på onsdag,men i banken hadde de ikke Tjekkiske penger Må på vekslingskontoret på Gardermoen.... Nå slapper vi av frem til barselbesøk hos en venninne i ettermiddag. Ha en flott dag videre!!
allerhelstNorge Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Er super-tett i "desa" og har tatt det relativt med ro i formiddag. Har hatt 3 småe prinsesser på besøk siden lunch og nå skal 2 av dem hjem, jeg skal hente "store" søster på skolen, spise spaghetti Bolognese i kjapp fart og så ordne småe prinsesser til ukas første ballett show. De skal sminkes med eyeliner, foundation etc. Det blir nok lett på en sær 4åring. De skal ha show hver eneste kveld denne uken så jeg regner med at det er to slitne, rosa prinsesser på lørdag..... Men om 2,5uker er vi på vei til Norge........ YIPPIIIII!!!
Tiggywinkle Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Jeg har hatt mammadag med jentene og minste storebror. Dessverre har lille jenta vært febersyk, så vi har ikke fått nyte solen. Men vi har kost oss med puslespill, andre spill og god mat. Fine barna mine har gitt meg en deilig dag sammen med dem:-) Storebror og storesøster har lekt seg i hagen med huske og sykkel, så deilig med vår. Så nå har hun tatt seg en liten blund på sofaen utslitt av å løpe rundt. På onsdag drar vi til fjells med gode venner, det skal bli godt å bli oppvartet og ikke ha mulighet til å gjøre husarbeid. Ha en fortsatt fin dag damer:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2008 Ønsker god bedring til store og små med snufsing og vondter, og håper det snart gir seg!!! Og god tur til dere som skal på ferie og kose dere:-)
Karomamma Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Det var jo et koselig spørsmål Vi har sløvet på morgenen og brukt laaaang tid til barnehagen. Jeg har latet meg litt på formiddagen, småryddet og vasket klær. Skittentøykurven(e) er rene Sareptas krukke.....!! Og så har jeg gått til sentrum, drukket latte, fått meg ny koffert på SAS' regning og småhoppet litt. Deilig!! Fortsatt god påskeferie, alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå