Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som er blitt rammet av vaske og rydde galskap? Her skal virkelig alt ryddes. Vasker vinduer, rydder skuffer og skap, vasker og styrer. Her skal virkelig boet gjøres klart.... Er det flere der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har vel ikke lenge igjen til termin du da, eller? Man pleier jo som regel å få økt energi i dagene før fødsel. Selv har jeg 11 dager igjen idag. Har hatt sånne dager jeg også, uten at det ble noe nedkomst... Men man kan jo håpe. Nå sitter jeg her og har vaska hus, rydda i kjeller, vaska vindu, og alt er klart til nurket skal komme. ;-)

Skrevet

Har styra en del sånn jeg også..men nå er bekkenløsningen såpas at det er ikke mye jeg får gjort=( Lykke til med vaskingen og fødtselen=)

Skrevet

hadde en sånn dag i går, men magen er her enda like stor og fin :P

Skrevet

Jepp, tar helt av med vasking her. Får ikke tatt huset pga bekkenløsning, men vaskemaskinen får virkelig brukt seg ;)

Skrevet

Jaaa har fått støv på hjernen. Vasker konstant. Elsker lukten av nyvasket hus:)

Skrevet

Hjelp! Betyr det at termin nærmer seg?! Her har jeg hatt en uforklarlig energi de siste dagene. Har aldri vært så flink eller i så god form i hele mitt liv! Snart tatt unna alt som kan tas, - og tar snart en ny runde, he he... Føler meg nesten litt gal! Har ikke termin før 1.mai, men selv kom jeg fem uker før tiden. Hm.. skjer det med knøttet mitt også mon tro?!

Skrevet

Nei, eg har desverre ikkje fått vaskedilla, men skulle gjerne hatt det, for det er eit lite ork å ta huarbeidet sjølv om eg er i fin form.

Har meir tendensar til bake-dilla, eg. Har aldri før hatt så mykje kaker i frysaren... Kanskje eg kunne bakt til deg, og du vaska til meg? :)

Skrevet

Jeg har igjen 30 dager til termin, og har egentlig ikke tid til å føde ennå, med tanke på alt jeg må gjøre hjemme før babyen kommer:) Er jo tross alt ikke ferdig med å vaske alle gardiner, putetrekk, stoltrekk, og ikke minst vinduene....;)

Skrevet

Hadde vært en superdeal om du kunne baka til meg, jeg står allerede klar med skurekost og bøtte:)

Skrevet

Hadde jeg enda blitt rammet jeg også, men eier ikke tiltakslyst her, hater denne leiligheta vi bor i over alt på denne jord, og tåler heller ikke han vi leier hos. Gleder meg til huset vårt blir ferdig i mai eller juni. Men vi skal prøve å rydde litt her i kveld jeg og sambo. Og prøve å holde det sånn en stund. Bor da bare på 40 kvm og vi blir snart 4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...