alvis Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Lillebror her i huset er snart 6 mnd. Han sover sin dagssøvn ute i vognen og sover da kjempegodt. Inne sover han 45 min og ute sover han 3 timer. Siden han blev født har den ene naboen etter den andre hatt gravemaskiner i hagen sin eller folk som banker på husen. Det er alltid bråk ute og gutten min får ikke sove. Han kan fint sove når biler kjører forbi men traktoer og gravemaskiner og bankelyd fungerer ikke. Rart at alle rundt oss skal pusse opp eller drenere eller ha hagearkitekter. Jeg må jo nesten ut å gå tur med gutten nå og jeg som er så lat! Uff. Ja, ja, ut på tur aldri sur:)
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Ut og gå??? Djizes, det går da ikke. Virker som naboene har gått sammen om å hindre gutten din å sove!! ;P Det jeg anbefaler er et luftgevær, eller kanskje en paintballpistol. Stå ved vogna og skyt etter alle lyder som er høyere enn en fis. Det er det eneste som hjelper;)
petite fleur Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 Skjønner at det er irriterende, men man kan jo ikke nekte folk da ;-) I gata nedenfor oss driver de visst å bygger veien på nytt, er bygging og gravemaskiner hele dagen, men gutten min sover i timesvis på verandaen likevel....Takk og pris for at han har arvet sin fars sovehjerte;-) Se det positive i det, du får trimma litt! Sunt og godt ;-)
alvis Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 Det var lurt! Var får jeg tak i det da? Må jeg gå ut eller kan jeg bare sitte her og bestille det på nettet? Naboene mine er ikke greie alltså og det som er veldig dumt er at alle får fine hus med fin kledning og pene hager mens jeg sitter her inne og glor:)
alvis Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 Ja, det er klart:) Jeg har ikke vondt av å gå tur:) Kanskje naboene har lagt merke til at jeg har lagt på meg?
petite fleur Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Ha ha ha! Ja, de har rotta seg sammen i kampen mot naboens gryende fedme;-)
alvis Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2008 Nei, uff så dumme naboer jeg har! Nå kom nabojenten å spurte om hun kunne ta babyen ut en tur i vognen siden traktoren bråkte sånn! At det går ann! :) Da tar jeg meg et bad så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå