milla84 Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 på badegulvet i sta. Løp og slo det rett ned i flisene på badegulvet. Han gråt og gråt stakkar. Han ble ikke borte eller noe sånn. Men litt rolig i 5 minutter etterpå. Nå er han helt som han pleier. Bør jeg ringe legen alikevel? Kan det være noe galt som man ikke merker med en gang?
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Min har slått hodet så mye at jeg en stund var redd for at han kom til å bli permanent skadet:) Men det er visstnok ikke farlig så lenge han ikke var bevisstløs har de kloke konene på legevakta sagt til meg.
line_n & sara Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 trenger ikke ringe, men ring hvis han kaster opp! eller om almenntilstanden blir værre. ville kansje passa på i løpet av natta også, vekt han en gang i blandt.. (fikk den beskjeden av legevakta da sara dunka hodet sitt i et bord!)
milla84 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 Ja er sikkert lurt å følge med litt om natta også. Blir litt nervøs når det er hodet. Men han er fortsatt i fin form her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå