Gå til innhold

Lillegutt slo hodet sitt


Anbefalte innlegg

Skrevet

på badegulvet i sta. Løp og slo det rett ned i flisene på badegulvet. Han gråt og gråt stakkar. Han ble ikke borte eller noe sånn. Men litt rolig i 5 minutter etterpå. Nå er han helt som han pleier. Bør jeg ringe legen alikevel? Kan det være noe galt som man ikke merker med en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har slått hodet så mye at jeg en stund var redd for at han kom til å bli permanent skadet:) Men det er visstnok ikke farlig så lenge han ikke var bevisstløs har de kloke konene på legevakta sagt til meg.

Skrevet

trenger ikke ringe, men ring hvis han kaster opp! eller om almenntilstanden blir værre.

ville kansje passa på i løpet av natta også, vekt han en gang i blandt..

 

(fikk den beskjeden av legevakta da sara dunka hodet sitt i et bord!)

Skrevet

Ja er sikkert lurt å følge med litt om natta også. Blir litt nervøs når det er hodet. Men han er fortsatt i fin form her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...